Cut. Mjau.

Haij.
Igår satte jag mig under saxen och blev korthårig igen, jag kan påpeka att det var mer än två år sedan kanske jag var såhär pass korthårig.
Skönt, ja.
Snyggt, upp till er.
Min egen åsikt är väl att det funkar helt klart, jag såg ju faktiskt ut som en ormbunke nyss, så allt är väl till det bättre!
Måste däremot citera peters åsikt -"Det ser ut som att du har strålat bort en kroppsdel, amputerat bort någon arm eller någonting."
Ja, om inte annat så gör jag väl intryck på folk:D


Idag har jag sovit länge för att sedan kila ned till staden och köpa inflyttningspresent till Konungen, Patrik F(W)estlund.
Till honom ska jag på fredag med andra ärade, förnäma gäster.
Tilläggas kan att stadsbesöket idag återigen spenderades med Yar-neeh, Peter Pan och Pernilla Wiberg, men ny för denna gången var även Jonathan Swift.

Jag kan även berätta hur mycket jag hatar att bo i Sverige på vintern, när man måste "go-eskimo" för att ens TÄNKA på att kunna använda bilen.
Jävla kyla.

Annars har jag idag bara pillat med en av mina gamla låtar som jag spelade in för x-antal-lång-tid-sedan, då jag inte kunde särskilt mycket och var allmänt sucky.
Så den har idag rattats till och ändrats på.
Resultat : Bättre.
Hör av er om ni är nyfikna på'n!

Dagens lärdom:
Glöm INTE att sätta i motor/kupevärmare ett bra tag innan ni tänker bila.
I did.


Kommentarer
Postat av: Anonym

va är det med killar och raka av sig håret, till vintern?! =) haha

2008-11-16 @ 16:51:10
URL: http://kerstinborg.blogg.se/

Gör din röst hörd HÄR!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina gyllene ord:

Trackback
RSS 2.0