November

Vintern kommer närmare och närmare.
Usch.
Visst, det finns vissa trevliga faktorer vad gäller vinter, men fan inte många.

Inatt drömde jag att jag handlade hur mycket godis som helst på coop, men stördes bara av massa personer jag kände som hela tiden kom och hälsade på mig.
Kunde inte plocka ihop någon vettig "4 för 15" blandning.
Låt mig vara!

Igårkväll spelade jag in en låt som jag skrivit på ett tag, men inte kunnat göra något med då jag varit sjuk alldeles för länge.
Som vanligt så är jag för ivrig och blevinte allt för nöjd, men jag tror att den blev bra i överlag.
Ni kommer att kunna skåda den på min myspace inom en snar framtid.
Först ska den få lite andra uppdrag.

Något annat jag gjorde igårkväll var ett långt utlämnande blogginlägg.
Men detta fick ej skåda bloggens ljus, utan gick istället direkt till personen som det var riktat till.
Klokt.
Jag hatar att jag inte ens fick med hälften av vad jag ville ha sagt, och hade massa mer tankar och färdiga idéer till det.
Men jag ville bara att du skulle få det så fort som möjligt.
Återigen, min ivriga sida som förstör för mig.


Dagens lärdom:
Var inte ivrig och visa heller ingen hänsyn i drömmar om du är rädd om ditt godis.
Ta chansen och ignorera dina vänner för en gångs skull......

Kommentarer

Gör din röst hörd HÄR!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina gyllene ord:

Trackback
RSS 2.0