Save yourselves

Helgen blev som den blev, bra, tillslut.
Knagglig start, men säg den löpare som har full fart direkt ur startblocket, det är ju fysiskt omöjligt.
(Jag älskar liknelser för dom som inte visste detta)

Jag är ledsen för komplikationerna som uppstod, men jag hade inte en tanke i världen på att det skulle gå så snett och göra så mycket, även om det nu i efterhand inte var så mycket alls, jag vet, men jag vill förskona alla människor från obehag.
Särskilt dig, så jag tog illa vid mig.
Borde gjort annorlunda, I know.

Nog om saker som ni inte har någon aning om.

Idag repade vi, den akustiska delen skippade vi för denna gången och körde full sula istället.
Det var skönt att rensa upp stämman lite, den har inte fått leva om sådär på länge.
Dock en mjukstart anyway.
Ny superlåt på gång för övrigt!

Imorgon är det kanske kör på strömbacka som gäller, om man orkar...
Stackarna behöver ju stöd, så man får väl låta samvetet tala!

Nu är jag enbart trött och borde sluta äta naturgodis.

Måste bara ge er en otroligt bra bild på Peter från Arctic tone's studio där vi hade förra studiosessionen.
Underbar!
Bra shoppat Jonathan!




Dagens lärdom:
Håll er till det som betyder, det blir bäst så.

Kommentarer

Gör din röst hörd HÄR!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina gyllene ord:

Trackback
RSS 2.0