The quiet things that no one ever knows

Förlåt för att jag inte uppdaterar och går under jorden, det har sina många orsaker.
Times are rough just nu.

Det känns som att hela världen mer eller mindre lider av någon sorts depression just nu...
Jag tänker på ekonomin och alla som tappar sina jobb osv osv osv, utöver allt annat elände som alltid pågår runtom på vår fina jord.

För mig är det helt andra saker, som jag inte tänker ta upp här.
Känner ni att ni bryr er kan ni helt enkelt välja att fråga mig personligen.

Därför finns inget driv till att blogga just nu, men jag lovar att det återkommer.
Skulle det av någon dålig anledning INTE återkomma, så kan jag istället lova att jag då kan skriva klagobloggar över hur dåligt allting är och hur liten lust jag har att blogga.

Det vore kanske ändå en blogg-idé, fast ändå inte.
Man skola icket vara negg, inte för länge iaf.

Men nu ska jag sluta och fokusera lite på morgondagens konsert på Acusticum.
Ni kan ju komma dit om ni vill se mig i action. 19.00.


Dagens lärdom:
Boston Tea Party är ett bra program, på tal om inget.

Kommentarer

Gör din röst hörd HÄR!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina gyllene ord:

Trackback
RSS 2.0