Visdom

Med The mars volta i mina högtalare, tuttifrutti naturals i min mun, några nätters dålig sömn bakom mig och allmänt oförstånd, så kan jag konstatera att mina visdomständer börja meckla fram.
Bättre sent än aldrig, eller?
Kanske inte i detta fallet, vad ska man med dom till egentligen, dom är ändå omöjliga att borsta?

Fars dag är det idag, detta nämner jag inget om.
Men om ni hade missat det så vet ni det nu!
Pga. dåligt uppdaterande så blir detta inlägg relativt långt.

Fredagen var trevlig fram tills att min sedvanliga ohälsa slog till.
Bättre lycka nästa gång, jag skyller på ringrost.
Men, tack för stödet jag fick senare.

Om ni undrar vad jag gjorde får ni snällt undra, för var ni inte där, då missade ni helt enkelt ALLT.
Ni FICK komma, så det är your loss:)
_

Gårdagen spenderades med, Yar-neeh, Peter-Pan och Pernilla Wiberg + andra fulla singstarhuliganer (skjut dom).
Vi var hos JonZonS på midgårsvägen 3 (?) i Norrfjärden, detta kommer jag ihåg alldeles utomordentligt då jag läste adressen på en vhs som låg skräpandes. Men vem bryr sig?:)

Jag kan faktiskt erkänna att även jag gav mig på fenomenet singstar, men detta är inget jag är stolt över och det ska inte upprepas.

Skämt åsido, men det är ingen höjdare när man är trött och ljudkänslig, på en fest.
Men det visste nog flera av er redan.
_

Jag drömde om dansk pølse inatt fick jag berättat för mig när jag vaknade.
För er som inte vet det så brukar jag prata danska ganska ofta, jag är bra på det;)
Det var iaf mysigt att sova inatt, samt mysigt att vakna.
Det var längesedan jag kände så.
_

Idag är det som inte sagt, söndag den nionde november.
Söndag=rep.
Detta har jag inte fått bekräftat av någon i mitt band, men jag håller mig till schemat och berättar för alla mina bloggläsare att vi nu ska börja repa akustiskt, eller snarare börja skriva nya låtar till nästa album. scchhh.
Detta görs iaf bäst akustiskt, så nu har ni lärt er det också!
Desto tråkigare för trummarpeter, men han klarar sig bra. Det är iofs inte roligt för någon av oss.

Nu i november någon gång får vi veta om vi kommer att gå i teve eller inte, spännande!
Riksteveee ftw!
_

För er som är intresserade att se mig gestalta Svante Thuresson i låten "nygammal vals" och göra ett alldels fantastiskt framträdande tillsammans med Frida Norén, så är ni välkomna att beskåda detta på A-fucking-custicum den 26e November.
Digga-digga-pop.
_

Jag kom på något briljant och genialiskt att göra igår, som jag skulle genomföra när jag kom hem.
Men vad detta var, det har jag nu idag ingen aning om, det enda jag minns idag är att jag igår kom på just detta något.
OTROLIGT vad jag hatar att glömma bort sådant.
Jag är ett misslyckat geni.
Gah, brr.
_

Nog med randomsnack, alldeles för lite musikprat och dåligt uppdaterande.
Nu ska det tränas, mastras och mixas lite.

Dagens lärdom:
Visdomständer kommer med värk.
Visdom kommer inte med tänderna.
Visdomständerna kommer inte med visor.
Visa inte tänderna för en domare.
Dom visar inte sina tänder.
Dom tänder inte på visare.
Tänder ger inte visa domar.
Schhh!

Kommentarer

Gör din röst hörd HÄR!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina gyllene ord:

Trackback
RSS 2.0