Fy

Med en tom kopp honungsvatten och en snart tom 200grams mintkrokant som sällskap, så konstaterar jag att jag är sjukt less, sjukt låg och sjukt sjuk.

Helgens inspelande blev sånglöst från min sida.
Extremt tråkigt, extremt dåligt, extremt deprimerande och fel.

Var är mina zyx?!
(Nya halstabletter som sägs vara så galet bra. Någon mer än emely som kan rekommendera dessa?)


Annars gick det mesta bra även om man satt där i ett töcken mestadels.
Mina bandkamrater gjorde ett bra jobb.
Nu får jag bara be till alla gudar i världen att jag hinner bli frisk tills nästa inspelning som sker om fyra dagar.

(Jonatan Lindqvist får inte bli sjuk han heller, okej?)


Nog om detta.


Glassbilen ljuder utanför mitt fönster och allt känns ovettigt.
Det är nog ett tecken...på att sluta....för idag.



Update :
Tack mamma för de fina sjuklingsgåvorna som jag fick!
Du är bra bra.

Dagens lärdom:
Bli inte sjuk.


Kommentarer

Gör din röst hörd HÄR!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina gyllene ord:

Trackback
RSS 2.0