It only hurts me.....

Kärlek för mig idag, var att gråta en skvätt för att sedan sätta mig i en låda med is, åka hem och koka palt.
Under stor smärta.

Den får ni klura på, bara två människor som vet.

Jag ska flytta idag, påbörja flytten iaf.
Jobbigt då jag bara vill vila och göra annat, och inte ens vara i Piteå.

Men nog om detta, det reder sig tror och hoppas jag.

Min röst har sakteligen börjat återkomma, så idag tänkte jag eventuellt skriva lite musik, sjunga lite, eller kanske ge fan i detta och vila rösten så jag har något kvar till helgen.

Men jag har skrivit ett nytt riff till SIN som jag tror ska kunna funka, detta får vi undersöka imorgon på repet pojkar.

Idag är det randomprat, jag vet att jag skulle kunna komma med sjukt mycket bättre saker, men så blir icket fallet just nu.
Tack för idag eller så återkommer jag senare med riktig vishet.

Dagens lärdom:
Bo inte i Sverige på vintern...


Kommentarer

Gör din röst hörd HÄR!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina gyllene ord:

Trackback
RSS 2.0