Trying is one step closer to failure

En kort men betydelsefull epok i mitt liv är idag över.
Allt är bortstädat.

Vad hände egentligen.....usch....


Jag väntar på mat.
Jag är hungrig.
Jag är trött.
Jag är fortfarande hes...
Jag kan dock sjunga!

Detta firar vi med att göra onsdagen den 29:e oktober till allmän flaggdag!
Eller så inte.

Idag är det rep, sista och enda repet innan "inspelnings-studio-rockstar-allmäntjobbigtmenroligt-krävande-teknisk-fas2".
Ett riff ska skrivas, ett intro ska arras.
Ett folk ska räddas.
...
ja....

I vilket fall så är jag så tight med uppdateringar nu så att kvalitén blir väl inte den bästa, enligt mig.
Men världen är ganska ytlig, blind och full med konstiga värderingar, så jag kanske inte ligger så risigt till.

Fy, jag har gått an som en husfru idag, slitit, burit, städat, organiserat, tvättat...
Ja, det mesta.
Mitt rum har fått en ansiktslyftning som ni är mer än välkomna att komma och kika in.

Nej nu ska jag rädda världen och även hinna med ett rep.
See ya.

Dagens lärdom:
Sjukvården rånar er.

Kommentarer

Gör din röst hörd HÄR!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina gyllene ord:

Trackback
RSS 2.0