Come give me love

Ibland, eller rättare sagt allt för ofta, nästan alltid.....
Så känns det som att man inte är värd minsta ansträngning alls...
Ibland känner man sig bortglömd...

Jag kräver inte mycket, det kanske verkar så, men jag behöver bara så lite, så lite.
Lite välvilja.
Lite omtanke.

Sen är jag en helt ny människa.
Gör mig ny.
Gör det nu.
Jag har inte all ork i världen, den är snart slut....

Det går inte att hjälpa mig genom att bedrövas åt mig, då känner jag mig ännu sämre.
Det är svårt för en person som är nere att hjälpas av någon som är likadan.

Så låt mig inte förstöra för ännu fler.
Stå vid min sida, hjälp mig upp.

Lite välvilja.
Lite omtanke.

Det är allt jag behöver just nu.



Kommentarer
Postat av: Emma

kan ju säga att ja känner ungefär som du idag Jonas.. Ingen bra dag inte.

2009-01-22 @ 17:39:46
URL: http://www.lemmal.devote.se
Postat av: sofia

Hoppas du vet att du har min omtanke då Jonas.. Det har du verkligen.

2009-01-23 @ 14:35:20
Postat av: Wushu Cissi

Hoppas att du mår bättre snart! Låt inte den känslan av mindre-värde få vara kvar!

2009-01-23 @ 14:51:46
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/
Postat av: sofia

'cause I swear I'd burn this city down just to show you the light...

2009-01-23 @ 16:05:04

Gör din röst hörd HÄR!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina gyllene ord:

Trackback
RSS 2.0