Det är något speciellt....


Wanna play a little game?


Igår fick Jonatan spotlistorna för reklamen, så igår premiärtittades det på Discovery och TV3 bla.
Det var intressant, inte som jag hade tänkt mig, men det får ju funka.

Utöver detta har jag inte så mycket mer att tillägga faktiskt, vitt jag vet.
---
Ikväll ska vi börja repa inför stockholm, det kommer förhoppningsvis bli awesome, bidra med lite nytagg.
Fast jag är sliten som ett djur och har ont i huvudet och nacken.
Att jag skulle kunna njuta av kvällens rep är en omöjlighet, men jag har lovat att tänka positivt, även om det i detta fall bara är ren dumhet.
Så jag ska njuta.
Hah.

Skolan börjar imorgon för alla barn, tänk den som fick vara ung och gå skola.....

Jag ska kanske ta och intonera min bas, så att jag gör något vettigt iaf....
Kanske köpa ett par nya högtalare till bilen?
Vem vet vad jag ska göra, morgondagen erbjuder oerhörda mängder av möjligheter!
Positivt.
Hah.


Dagens lärdom:
Se/hör våran reklamjingel så lär ni er allt om hemligheten bakom catchiga melodier.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stockholm ? Igen ? Hur ? Var ? När ?

2009-01-07 @ 19:27:24
URL: http://kungligheter.blogg.se/

Gör din röst hörd HÄR!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina gyllene ord:

Trackback
RSS 2.0