Lycka

Jag sitter lite utan ord här, på grund av stora känslor.... Så det kommer bli kort!

Idag är en dag av stor glädje för alla studenter osv, och med ett superhärligt väder så blir det ju bara ännu bättre!
Klart man rycks med, och det är jag glad över. Härlig känsla.
Ta det lugnt med flaskan bara, för ett litet steg åt något fel håll så kan det hela bli misslyckat bara.

Jag är glad att jag inte talar av erfarenhet från min egen student, för min student var riktigt awesome, och kunde inte varit bättre:)
Men man har ju sett snedstegare....

Idag är jag även glad för att jag ska spendera kvällen med folk jag verkligen tycker om, och vi ska ha det enormt bra och göra enormt roliga saker!
Finns jättemycket att skriva om detta men jag låter bli, så får det hela bli lite mystiskt istället..Vilket det även kommer att bli ikväll...

En annan sak jag är otroligt glad över, det är att STIM-pengarna rullade in idag!
Tänk att jag kan få hålla på med musik, som jag verkligen älskar, och få BETALT för det!
Jag är så lyckligt lottad så jag vet inte till mig.

Man blir påmind om detta varje gång.
Min hobby är mitt jobb....Hur många får säga så?!
Det bryr jag mig egentligen inte om....För JAG får säga så.

Sen sticker jag faktiskt iväg till Rhodos på söndag också, och det har man ju heller ingen anledning att vara mindre glad över!

Ha en bra dag och njut, för det är precis vad jag ska göra!

// Jojnas


Kommentarer

Gör din röst hörd HÄR!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina gyllene ord:

Trackback
RSS 2.0